2014 m. gegužės 25 d., sekmadienis

Real techniques miracle complexion sponge REVIEW!


Sveiki!
Hi!

Prieš savaitę gavau siuntinuką su dviem minkštučiais daikčiukais - beauty sponge'ais. Iš real techniques turiu didelę kolekciją šepetėlių, kurių dauguma yra AWESOME, ypač už tokią prieinamą kainą, todėl labai apsidžiaugiau pamačiusi, jog atsirado miracle complexion sponge. To tikrojo beauty blender neturiu ir abejoju ar pirksiu, nes už kempinę mokėti virš 25$ neįskaitant siuntimo mokesčius... Rasiu kur išleist tuos pinigus :D O real techniques kempinę parduoda už 5,99$ plius už siuntimą mokėjau 4-5$ (pirkau iš originalaus puslapio realtechniques.com, bet galima nusipirkti dar pigiau per pvz http://www.iherb.com/). Na, dabar prie reikalo :)

I own Real techniques miracle complexion sponge for a week now and it's absolutely awesome! I have quite big collection of Samantha's Chapman real techniques brushes so when they launched a beauty sponge I had to get my hands on it! It costs 5,99$  on http://realtechniques.com/ and the postage is very affordable!

Kairėje sausa kempinė, o dešinėje sudrėkinta. Sausos kempinės naudoti nepatarčiau, bet naudojant drėgną, tikrai matosi skirtumas (aš dirbant su klientėmis, net jeigu naudoju šepetuką, visada užbaigiu spondžiku). Kempinė labai minkšta, "porėta", ją tikrai patogu naudoti, tik reikia truputi įgūdžio.

On the left side we have sponge as it comes and on the right side it is damped. I do recommend use it damped, although it is written that you can use it dry. On my clients even if I do use foundation bruhes in 95% of time I finsh with the sponge. Real techniques sponge is very fluffy and has "pores" if you know what i mean :D

   



Palyginus su tomis iš Kinijos, Real techniques miracle complexion sponge yra minkštesnė, tokia kaip debesėlis, pagaminta iš kitokios medžiagos (tie Kinietiški spondžai, kai juos suspaudi, atrodo, kad sudėtyje turėtų silikono, o RT ne). RT yra labiau porėta, didesnė, tačiau neturint įgūdžio Kinietiškom lengviau naudotis ir dar... toks jausmas, kad RT absorbuoja daugiau produkto ir ją sunkiau išspausti.

In comparison with those Chinese beauty blender dupes (I don't own the original beauty blender), the RT complexon sponge is more fluffy like a cloud, it is bigger, and it's made of another material, as BB dupes have more like silicone feeling when you squeeze it. If be honest at first I thought that dupes work better for me, as RT was too clumsy. You must get use to it as for beginners BB dupe would be easier to work with. Also I noticed that RT sponge absorb more product and it is harder to remove water from it, but overall I LOVE that sponge and I use it every day on myself and in 95%  of time on my clients.


Jeigu norite šepetėlių ar produktų apžvalgų/palyginimų, makiažo pamokėlių ir panašiai rašykite! Tikrai turėsiu post'ų pagal kiekvienos norus :)

If you want some reviews on brushes or makeup products or you want to see some looks or tutorials feel free to contact me! :)

XOXO,
Squirrel

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą