This is a very simple everyday makeup that brings brightness and freshness to the face. It is good not only for teenegers, but also for mature skin.
Jos oda labai graži, tačiau vietomis, ypač ant kaktos yra mažų spuogiukų ir dėmelių nuo senų, tačiau tai beveik visų paaugliu (būtų gerai, jei tik paauglių) bėda. Monika, kaip aristokratė, tikra baltaodė, veidui naudojau antiseptinį BB kremą šviesiausio atspalvio, paraudimus ir spuogelius paslėpiau naudojant graftobian kreminę pudrą. Truputi kontūravau su NYX taupe blush, bet labai minimaliai, skruostams naudojau graftobian kreminius skaistalus. Akys - lengvas, žemės spalvų dūminukas su subtiliu pravedimu ir koralo spalvos lūpdažis - Voila!
Monika has a good skin with some spots on her forehead. For her skin I've used antiseptic BB cream in the lightest color, for spots I've used graftobian creame foundation palette. I've lightly contoured under her cheekbones with NYX taupe blush and for the blusher I've used graftobian creame blush palette. For the eyes - simple brown toned smokey eye, coral lipstick and Voila!
Monika has a good skin with some spots on her forehead. For her skin I've used antiseptic BB cream in the lightest color, for spots I've used graftobian creame foundation palette. I've lightly contoured under her cheekbones with NYX taupe blush and for the blusher I've used graftobian creame blush palette. For the eyes - simple brown toned smokey eye, coral lipstick and Voila!
XOXO,
Squirrel
Squirrel



Komentarų nėra:
Rašyti komentarą